Nowy sezon piłkarski zbliża się ku początkowi. Kibiców na całym świecie czeka kolejne dziewięć miesięcy sportowych emocji. Aby uczcić tę okazję, Hyundai Motor opublikował film, który podkreśla współpracę marki z pięcioma europejskimi klubami, a także kluczową rolę, jaką fani odgrywają w przyczynianiu się do sukcesu swoich zespołów:
Hyundai jest dumnym partnerem kobiecych i męskich drużyn największych europejskich klubów piłkarskich, jesteśmy bardzo podekscytowani nadchodzącym sezonem. Kibice są siłą napędową każdej drużyny i nie możemy się doczekać, aby powitać ich z powrotem na stadionach w sezonie 2021/22. Przez cały sezon będziemy również współpracować z naszymi klubami partnerskimi nad kilkoma ekscytującymi akcjami sponsoringowymi, więc bądźcie czujni!
Po krótkiej letniej przerwie piłkarskie kluby, których partnerem jest Hyundai, wkroczą w nowy sezon z nadzieją na kontynuację pasma sukcesów. Po raz pierwszy logo Hyundai pojawi się na rękawach koszulek Chelsea FC i Atletico Madryt podczas meczów Ligi Mistrzów UEFA. Logo producenta samochodów pojawi się także na koszulkach zawodników AS Roma. Obecność Hyundaia będzie również mocno widoczna w niemieckiej Bundeslidze. Firma nawiązała partnerstwo z zespołem Hertha BSC oraz Eintrachtem Frankfurt – tegorocznym kandydatem do udziału w rozgrywkach Ligii Europy UEFA
Poza zaangażowaniem w sponsoring drużyn męskich, Hyundai po raz kolejny będzie widoczny w najważniejszych europejskich ligach piłki nożnej kobiet. Marka angażuje się w partnerstwo klubów kobiecych, w tym Chelsea FC Women, AS Roma Women, Atletico Madrid Femenino i Eintracht Frankfurt Women.